Zajedno proveravamo stanje vašeg vozila
U Audi Servisu se zalažemo za kvalitet, sigurnost i transparentnost. Zato vam preporučujemo direktni prijem. Vaše vozilo se podiže na dizalicu i vi zajedno sa servisnim savetnikom učestvujete u proveri vozila. Vaš servisni savetnik će sa vama razgovarati o stanju guma, kočnica, izduvnog sistema i oslanjanja vozila. Celokupna provera vam daje uvid u spoljašnjost vašeg vozila. Vaš servisni savetnik beleži vaša zapažanja, želje i reklamacije i tek onda zajedno sa vama utvrđuje obim radova i informiše vas o troškovima.
Dijaloški prijem je besplatan i nije obavezujuć.
U toku direktnog prijema nećete saznati samo koje su slabe tačke na vašem vozilu. Vaš servisni savetnik vam preporučuje mere za preventivnu negu i održavanje vašeg vozila. On vas savetuje šta je od radova potrebno izvršiti odmah u cilju vaše bezbednosti ali i šta bez problema možete odložiti do sledeće posete servisu. Vodimo računa o vašem budžetu.
Direktni prijem predstavlja ulaznu proveru za vaš radni nalog besplatno i neobavazujuće.
Sve u vašem prisustvu.
Za otprilike 15 minuta saznaćete šta je potrebno uraditi na vašem automobilu.
Sa našim servisnim savetnikom razgovarate o svim detaljima i dobijate informacije o troškovima eventualne popravke. Vi odlučujete šta će od radova biti urаđeno.
Mi proveravamo sigurnost i funkcionalnost svih najvažnijih komponenti; takođe otkrivamo i najmanje nedostatke u njaranijoj fazi te se oni mogu pravovremeno ukloniti pre nego što eventualno prouzrokuju veća oštećenja. Pritom koristimo isključivo Originalne delove. Za beskompromisnu sigurnost, optimalnu funkcionalnost i preciznost, dug vek trajanja i očuvanje vrednosti.
Zahvaljujući direktnom prijemu, imamo mogućnost da mnogo bolje planiramo neophodne popravke i radove održavanja i time se skraćuje vreme zadržavanja vozila u servisu.
Još niste gledali vaš auto iz ovog ugla?
Prilikom direktnog prijema procenjujemo vaše vozilo sa svih strana- i naravno kada je na dizalici i odozdo. Verovatno vaš automobil još uvek niste posmatrali iz tog ugla, ili? Servisni savetnik vam može pokazati i objasniti zašto je određeni deo na svom mestu i zašto je za vašu bezbednost neophodno njegovo besprekorno fukcionisanje.